مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگری

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگری

۶ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگری

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگری مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگری مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگریدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگری مبانینظریوپیشینهتحقیقبازیهایکامپیوتریخشنوپرخاشگریمبانینظریو

-------

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگری
مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 43
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 26 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگری
‏فصل دوم ( پیشینه و ادبیات پژوهش )‏ ....................................................................................................20
‏مرور پیشینه .......................................................................................................................................................21
‏نظریه پالایش ......................................................................................................................................................39
‏وضع تحصیلی دانش آموز پرخاشگر .........................................................................................................................41
‏خصوصیات شخصیتی دانش آموزان پرخاشگر ............................................................................................................44
‏راههای اصلاح و مهار پرخاشگری ..........................................................................................................................47
‏پیشینه و ادبیات تحقیق
‏بازیهای کامپیوتری در سال 1972 با " پنگ " ( یک بازی تنیس روی میز رایانه ای ) آغاز شد ، و سپس هم در نظام سخت افزاری و هم در نظام نرم افزاری شروع به رشد کرد ( کلول و پانیر ، 2000 ) .
‏در همان سال در شرکت مگناوکس به عرضه یک مجموعه بازی ویدئویی به نام الکتیویژن پرداخت که با اتصال به تلویزیون خانگی ، امکان بازی فراهم می شد . به این ترتیب رفته رفته بر تعداد شرکتهای سازنده بازیهای ویدئویی افزوده شد تا آنکه در پایان سال 1976 بالغ بر بیست شرکت مختلف به تولید بازیهای ویدئویی قابل مصرف در منازل پرداختند ( منطقی ، 1380 ) .
‏نخستین بازیها عاقبت تکراری می شدند و شهرت عمومی شان رو به زوال گذاشت . تا اینکه در اواسط سال 1980 ، نینتنر و نظام هایی را با

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن وپرخاشگری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.