پیشینه تحقیق اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی
پیشینه تحقیق اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی , خرید , ارزان , پیشینه , و , مبانی , نظری , اهداف , آموزش , و , پرورش , دوره , ابتدایی ,-------
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : وورد<br>نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 70 صفحه<br><br> قسمتی از متن Word (..docx) :<br><br>مبانی نظری وپیشینه پژوهش اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق 13 مقدمه 14 1-2 اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی 15 1-1-2 اهداف اعتقادی 15 2-1-2 اهداف اخلاقی 16 3-1-2 اهداف علمی و آموزشی 16 4-1-2 اهداف فرهنگی، هنری 16 5-1-2 اهداف اجتماعی 16 6-1-2 اهداف زیستی 17 7-1-2 اهداف سیاسی 17 8-1-2 اهداف اقتصادی 17 2-2 ویژگی های کودکان در دوره ابتدایی 17 3-2 مواد و برنامه های درسی دوره ابتدایی 20 4-2 درون داده های نظام آموزش ابتدایی 22 1-4-2 منابع انسانی 22 2-4-2 منابع مادی نظام آموزش ابتدایی 23 1-2-4-2 منابع کالبدی 23 2-2-4-2 منابع تجهیزاتی 25 3-4-2 منابع مالی 25 5-2 تاثیر امکانات و تجهیزات مدرسه بر دانش آموزان 26 6-2 تاثیر امکانات و تجهیزات مدرسه بر معلم 28 7-2 تاثیر محیط بر فعالیت های نظام آموزشی 29 8-2 کلاس های درس چند پایه 30 9-2 مشکلات تحصیلی دانش آموزان در مدارس 32 1-9-2 افت تحصیلی و عوامل موثر بر آن 32 2-9-2 ترک تحصیل 34 3-9-2 نارسایی های یادگیری ویژه 35 10-2 مشکلات رفتاری دانش آموزان در مدارس 37 1-10-2 ترس از مدرسه 37 2-10-2 فرار از مدرسه 37 3-10-2 اختلال لجبازی و نافرمانی 38 4-10-2 رفتارهای نامناسب یا ناپخته 39 5-10-2 بیش فعلی همراه با کمبود توجه 39 6-10-2 اضطراب 40 7-10-2 بی نظمی در سلوک 41 11-2 مدارس و دانش آموزان موفق 41 12-2 فضاهای آموزشی مدارس 42 1-12-2 کلاس درس نظری 42 2-12-2 کلاس درس تجربی 43 13-2 فضاهای پرورشی 45 1-13-2 کتابخانه 46 2-13-2سالن چند منظوره 46 3-13-2 نمازخانه 47 4-13-2 اتاق فعالیت های پرورشی 47 5-13-2 اتاق بهداشت رکت های اولیه 47 14-2 فضای اداری 47 15-2 فضاهای پشتیبانی یا خدماتی 49 1-15-2 سرویس های بهداشتی 49 2-15-2 آبخوری دانش آموزان 49 3-15-2 انبار نظافت و شستشو 49 4-15-2 انبار تجهیزات و وسایل 49 16-2 فضاهای گردش 52 1-16-2 راهروها 52 2-16-2 پله ها 52 17-2 فضاهای باز یا محوطه 53 1-17-2 فضای صف جمع و تفریح 53 2-17-2 فضای سبز، باغچه و درختکاری 53 3-17-2 پارکینگ وسایل نقلیه 54 18-2 مکان یابی واحدهای آموزش 57 1-18-2 کاربری های سازگار 57 2-18-2 کاربری های ناسازگار 57 3-18-2 جهت یابی 57 4-18-2 شعاع دسترسی 58 19-2 انجمن اولیا و مربیان 58 20-2 پیشینه تحقیق 61 فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق مقدمه تعلیم و تعلم در دنیای امروز مفهومی متفاوت با گذشته دارد. تحول علم و فناوری، تحول در فرایند فعالیتهای آموزشی را انکار ناپذیر ساخته. هرگز نمی توان با طرز تلقی گذشته و سوگیریهای کهنه به دانش آموزان و تربیت آنها نگریست(شعبانی،1385). آموزش صحیح می تواند فرد را به یادگیری علوم و فنون و سعادت، زندگی زیبا و مطلوب هدایت و او را در جهت تعالی و رشد قرار دهد، تا بتواند از امکان و توانمندیهای گوناگون خود در موقعیت ها استفاده کند(سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان،1386). از نظرکمی به خاطر شمول تعداد زیاد دانش آموزان، عمومیت یافتن دوره ابتدایی در مقایسه با سطوح دیگر تحصیلی از اهمیت بیشتری برخوردار است و قسمت عمده ای از امکانات، نیروی انسانی، برنامه های تحقیقاتی در این دوره متمرکز شده است(نجفی،1371)., برای مشاهده توضیحات فایل پیشینه تحقیق اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️ دانلود سریع و مستقیم ✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی